Sunday, November 4, 2012

baby baru.. :)

alhamdulillah baby zafril slmat dilahirkn scara normal pd 9.8.12..syukur sgt2 krna Allah mmpermudahkan sgala urusan mlahirknnya.. mngandungkannya aku mgalami bmcm2 mslh ksihatan tp mlahirknnya ckp sng.mcm nk branak ari2..ahaks.. dan ianya masih seorg boboi spt abg2nya jugek..maka trhasilla trio otomen kosmos, otomen dyna n fiqree ttp nk jd rasaksa jugek..smua watak jahat dia nk, ttp xnk watak baik2..ish3.. arini zafril da 3bln ++,da pndai nk pusing2 bdn,sym2,tgur2 org..n yg plg aku suka dia xbyk karenah,ckp mudah nk mguruskn dia...alhmdulillah.. then, adala srg hmba Allah ty aku..da 3 ni,maseh nk tmbh lg ke? mana tau nk pmpuan pulak kot.ermm..jwpn aku, aku blm fkir pn lg, lau 2han nk bg, aku trima aje. bak kata ibu mrtua aku..jgn pkir kita keje kuat2,duit byk, itu rezki kita. sbnarnya itu rezki anak2, syg dan didik mreka sbaiknya..trs aku insaf skjp...he3..jdnya lau xdpt gigirl pasni, aku akn cuba lg shingga bjaya! chaiyok! chaiyok! ha...ha..ha...

No comments:

Post a Comment