Monday, February 21, 2011

erm..

lama x update blog..bz manjang..keje mcm nk mati seh..he3..
skrg da keje shift,ada ot rembat jer..tp keje mlm xamikla..aku kn leh lena tnpa bntal2 pluk aku 2..he3..
tp 2la..masa aku jd xmnentu..siang mlm mcm xde beza,opis da mcm umah ke2 aku..
sian ank2..ari off aku ot,ari keje,sah2 aku keje..
jgn le tup2 aku blk umah ank2 pgl aku makcik lak..xkenal ibu sdirik..kes haru 2..
lg kecian kat pengarang jantung ati aku 2la..aku g keje dia blom bgn,aku blk dia da tido..
alalala..ciannya..xdapatla hariz adek utk wak2 tdekat nie..bluek..;-P
tp aku cuba..utk menuetralkn bkl idop aku..cuba utk mmbuat sgala nya jd serba smpurna utk hubby n anak2 beta..wlaupn umah mcm zoo..kain xlipat cam kedai bundle..he3..xpe bang,sy leh setelkn..cewah..walaupun yg ado..
alhmdulillah..perubahan wak2 ini dpt aku trima sdikit demi sdikit,wak2 aku da teratur,keje2 umah setel,ank2 da knl ibunya..aku mula rs sronok..
insyaAllah,kalau niat aku ikhlas,tuhan sntiasa ada disisi..walaupn kdg2 aku trasa sperti xdhargai(bkn dtujukn utk hubby n anak2)
xpe..its ok..dunia ini bulat..aku pcaya itu..sgala qada' & qadarnya..mgkin ari ini bkn yg tbaik utk aku,tp esk lusa siapa tahukn
rezki itukn keje 2han..berusaha(konon...he3) n bertawakal..
bak kata bekas bos aku..kalau kita bgs,dimana diletakkan kita ttp akn bgs..(msalahnya,bgs ke aku ni?)
ank2 da tido..hubby xblk2 lg,keje kuat ni..aku nk iron baju,esk ot lg..huhuhuhu..
yg bestnya..walaupn xbyk..tp at least sy da trn 1kg..huhuhu..cau cin cau..

No comments:

Post a Comment